Dieta na płaski brzuch – jak za pomocą diety osiągnąć efekt płaskiego brzucha

O płaskim brzuchu marzy nie jedna z nas. Okolice brzucha są najtrudniejsze do wyrzeźbienia i utrzymania. O płaskim brzuchu marzą również mężczyźni. Każdy w okolicach lata chce atrakcyjnie wyglądać i nie trząść wałeczkami tłuszczu na plaży, ale czy jest to w ogóle możliwe, aby w krótkim czasie osiągnąć pożądany efekt? Są różne szkoły, różne metody w osiąganiu wymarzonego płaskiego brzucha. Jedni mówią, że nabiał najbardziej szkodzi i nie pozwala na pozbycie się tłuszczyku. Inni, że tylko chude przetwory mleczne się sprawdzą. Ale faktem jest, że nie wszystkim nadmiar tłuszczu gromadzi się w okolicach pasa. Doktor Agatson, kardiochirurg twierdzi, że wałek tłuszczu na brzuchu to stan zapalny.

Czy istnieje skuteczna dieta na płaski brzuch?

Bądźmy szczerzy płaski brzuch sam się nie zrobi, bez ćwiczeń raczej się nie obejdzie. Chyba, że zżera nas permanentny stres. Nie jest to raczej przyjemny sposób na wyżłobienie mięśni brzucha. Niektórzy twierdzą, że wystarczą brzuszki i skromniejsza dieta, aby uzyskać pożądany od kilkudziesięciu lat w pop kulturze płaski brzuch. Dieta na płaski brzuch jest bardzo prosta. Powinna być bogata w błonnik i w zielone warzywa, zwłaszcza cukinie. Nie koniecznie trzeba zginać brzuch do znienawidzonych przez większość brzuszków. Do aktywności wspomagającej dietę na plaski brzuch przydać się może rower, rolki, strój kąpielowy na basen i przysiady, także wymachy nóg przy maksymalnie napiętym brzuchu.

Co jeść modelując płaski brzuch?

Głównie płatki śniadaniowe z dodatkiem siemienia lnianego, bogaty w błonnik i pobudzający metabolizm. Nabiał chudy nie zaszkodzi w diecie na płaski brzuch, chyba, że zauważymy, że pomimo ćwiczeń brzuch nie maleje. Wówczas nabiał będzie trzeba odstawić. Na obiad cukinie z której można sporządzić pyszne wegetariańskie leczo. Przekąską mogą być orzechy, lekka sałatka z zielonych części roślin. Na podwieczorek przekąski z jabłek lub soki, które pobudzają przemianę materii. Mięso również jest dopuszczalne ale chude, a najlepiej grillowane. Dopuszczalne są też przetwory z ciemnej mąki razowej. W sumie można jeść jak zwykle, jeśli na co dzień odżywiamy się zdrowo. Polecane są też ziołowe herbatki, zielone przyprawy, najlepiej hodowane w domowych doniczkach.

Czego unikać w diecie na płaski brzuch?

Potraw tłustych, napojów gazowanych, słodyczy, fast foodów, tłustych lodów, białej mąki i produktów, braku wysiłku fizycznego, słonych przekąsek, kalorycznych owoców i warzyw, które powodują wzdęcia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *