Na rynku prasowym pojawił się pierwszy numer na październik/listopad nowego dwumiesięcznika , “Kawa – mocne pobudzenie?. Na okładce pierwszego numeru jest Dorota Gardias- Skóra z Maciejem Dolęgą, a tematem numeru są różnice płci na tle wieku. Artykuł uświetniają piękne zdjęcia.
Dla tego magazynu lifestyle?owego felietony piszą Maria Czubaszek (również przeprowadza wywiady), Katarzyna Grochola, Monika Ksieniewicz, Jose Manuel Barroso, Hans – Gert Pöttering, Witold Orłowski, Michał Zaczyński Janusz Kaczmarek, Jerzy Kryszak, Leszek Bugaj, Antoni Dudek, Krzysztof Miękus czy Robert Gwiazdowski.
“Kawa? przedstawia w niekonwencjonalny sposób wydarzenia społeczne, polityczne, gospodarcze i naukowe. W magazynie nie zabraknie też kultury i tak też w pierwszym numerze znajduje się wywiad z Małgorzatą Ostrowską – Królikowską i Pawłem Królikowskim, Kayah czy Tomaszem Karolakiem.
Magazyn ma oryginalną i nowoczesną formę, ponieważ duża cześć materiałów to zdjęcia, które mają naświetlać i lepiej obrazować dany temat. ,,Kawa? ma nie szukać sensacji, a wyznaczać trendy i poruszać frapujące tematy. Grupą docelowa ,,Kawy? są ludzie aktywni, nowocześni i wykształceni, którzy chcą mieć wpływ i wiedzieć co się dzieje wokół nich i w życiu publicznym.
Wydawcą nowego magazynu jest Media Editor, firma założona przez Karola Wojciechowskiego, który jest również redaktorem naczelnym i Anis?a Zantour?a. Za oprawę graficzną odpowiada Louis Flaniganowi Jr.
,,Kawa? dostępna jest w dobrych salonach prasowych takich jak Empik, Inmedio, relay, Inmedio cafe, Traffic. Planowany nakład to 14 000 egzemplarzy. Gazeta ma 130 stron. Cena dwumiesięcznika 8,99 zł.