Skuteczne tabletki na odchudzanie czy zdrowa dieta?

162
Rate this post

Ranking tabletek na odchudzanie

Jeśli dostarczasz swojemu organizmowi zbyt mało cennych mikroelementów, Twój wygląd zaczyna to odzwierciedlać. Osłabione włosy, kruche paznokcie i ziemista cera to sygnały świadczące o tym, że dietę należy wzbogacić o ważne składniki. Co jeść, by być zdrową i wyglądać pięknie?

Przesuszone i wypadające włosy to efekt niedoboru żelaza oraz witaminy B. Składniki te znajdziesz w warzywach. Warto do swojej diety włączyć brokuły, brukselkę czy szpinak. Przyrządzając sałatki zadbaj o dużą ilość zielonej sałaty, a jasny chleb zamień na pełnoziarniste pieczywo. Aby włosy były gęste i szybciej rosły, warto sięgać po owoce morza bogate w naturalny krzem. Zapobiega on także rozdwajaniu końcówek.

Dla mocnych paznokci ważne jest spożywanie wapnia i białka. W swojej diecie uwzględnij obecność nabiału – żółtego sera, mleka, jogurtów naturalnych. Z pomocą łamliwym paznokciom przyjdzie kwas foliowy zawarty w wątróbce czy jajkach.
Zarówno dla paznokci, jak i dla promiennej cery ważnym składnikiem są kwasy tłuszczowe. Znajdziesz je głównie w orzechach i rybach. Nieważne czy sięgniesz po sardynki w puszcze czy po wędzoną makrelę. Cera stanie się gładsza, bardziej napięta i nawilżona. Koloryt skóry poprawisz z pomocą karotenu – od czasu do czasu schrup marchewkę lub pij marchwiowy sok. Dla cery zbawienne są też witaminy C i B dostępne w cytrusach i sezonowych owocach.

Pamiętaj, że mocne włosy, paznokcie i promienna cera to nie tylko kwestia estetyki, ale przede wszystkim oznaka zdrowia i witalności.

Poprzedni artykułSkutki uboczne odchudzania
Następny artykułOtyłość brzuszna
Dietetyk z kilkuletnim doświadczeniem. Chętnie udzielę rad i pomocy na temat diety, odchudzania oraz zdrowego trybu życia i zdrowego odżywiania. W razie jakiś pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu ewa2020adamczyk@gmail.com