You are here:  / Dieta bez diety / Dieta na płaski brzuch – zasady i efekty

Dieta na płaski brzuch – zasady i efekty

Dieta na płaski brzuch – zasady i efekty
1 vote, 3.00 avg. rating (73% score)

Istnieje mnóstwo kobiet i mężczyzn, którzy są w miarę zadowoleni ze swojego wyglądu, lecz fałdki na brzuchu nie pozwalają im założyć obcisłej bluzki czy rozebrać się na plaży. Wydatniejszy brzuszek jest problemem wielu osób i niestety walka z nim nie należy do najłatwiejszych. Wiele z nas ma po prostu genetycznie zapisane odkładanie się tkani tłuszczowej w tym miejscu, a natury nie jesteśmy w stanie poprawić. Na szczęście istnieje dieta ,dzięki której w szybki sposób pozbędziemy się nieestetycznych oponek. Dieta na płaski brzuch polega na spożywaniu pokarmu o wartości 1600 kcal dziennie. Menu opiera się głównie na stylu śródziemnomorskim, w tym głównie bierzemy pod uwagę warzywa, owoce, orzechy, pełne ziarno, rośliny fasolowe oraz czerwone mięso od czasu do czasu. Kluczem do rozwiązania problemów ze zbyt dużym brzuchem jest przede wszystkim spożywanie niemal podczas każdego posiłku kwasów tłuszczowych nienasyconych. Najwięcej jest ich w oliwie, avocado, orzechach, ciemnej czekoladzie i oleju słonecznikowym. Nie należy także zapominać o regularnym uzupełnianiu płynów, najlepiej w postaci wody lub świeżych soków owocowych. Jeżeli chcemy przyspieszyć rezultaty naszej diety, najlepszą rzeczą byłoby dołączenie do niej ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha. Pamiętajmy o tym, że to co odkłada się na naszym brzuchu to tkanka tłuszczowa powstała przede wszystkim ze spożywania nadmiaru tłuszczów zwierzęcych oraz słodyczy. Jeżeli zamiast nich, wprowadzimy do diety wyżej wymienione produkty, tkanka tłuszczowa w szybkim tempie zmaleje, a my będziemy mogli się cieszyć szczupłym i zdrowym ciałem.

Felietony: